A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сколівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 імені Стефанії Вітрук

досвід роботи вчителів

Дата: 05.11.2020 10:01
Кількість переглядів: 576

Небелюк Ірина Мирославівна

Проблема, над якою я працюю: “Застосування інтерактивних методів на уроках історії з метою розвитку творчої активності учнів”

Мета моєї педагогічної діяльності:

    Самовдосконалення  особистості вчителя і учня через пізнання нового; постійний педагогічний пошук оптимальних прийомів та методів навчання з метою формування моральних цінностей учнів на уроках історії.

     Моє завдання:

    Створити умови для формування моральних цінностей та орієнтирів особистості для входження у сучасне суспільство; моральної культури і культури поведінки учня через застосування інтерактивних методів навчання.

       Інтерактивне навчання, елементи якого, я впроваджую в свою роботу,дають можливість зрозуміти взаємозв”язок між подіями, аналізувати, мати свою думку, вміти аргументувати і толерантно вести диспут.
Учням дуже подобаються ігри на уроках історії (вікторини, ігри-змагання,ігри-подорожі…)

            На уроках я застосовую рольові ігри, роботу в парах, в групах,моделювання ситуацій, спільне вирішення проблем.

   Також я використовую систему EDU-SCRUM.Інноваційність цієї системи в тому, що це система навчання, в якій відповідальність за освітній процес передається від учителя до учнів.Важливим в системі є Фліп, тобто скрам-дошка.За допомогою неї розписуються набір завдань і робіт, які команда учнів повинна виконати в даному спринті.

   Таким чином, використання інтерактивних  методів , нової методики SCRUM дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватися, співпрацювати, відстоювати свою позицію. 

 

Приндак Марина Савеліївна

Тема над якою працюю: «Ігрові методи як засіб активізації пізнавальної активності на уроках англійської мови»

Основні завдання:
- розвивати творчі здібності;
- творче та логічне мислення;
- творчий потенціал;

- уміння критично мислити;
- прищеплювати інтерес учнів до іноземної мови як засобу спілкування;

- застосування методів навчання та виховання, що стимулюють творчість, дослідництво, - - креативність, самостійне мислення
- мати теоретичні знання та практичні вміння у сфері процесу спілкування, здатність створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі;

- завжди творчо підходити до будь-якої справи, самовдосконалюватися, відходити від стереотипів;
- підводити учня до успіху, давати можливість відчути радість досягнення мети.

                                                      Хоминць Надія Василівна 

Завдання: Сприяти розвитку англомовної граматичної компетенції учнів середньої школи;

Закріпити та тренувати засвоєнні граматичні структури;

Цілі: Досягнення учнями такого рівня граматичної компетенції,який був би достатнім для здійснення спілкування в усній і письмовій формах у межах комунікативних сфер.

Опис: Одним із інноваційних технологій,вважаю метод  проектів ,як спосіб розвитку  творчості ,самостійності  і пізнавальної діяльності.Саме такий метод сприяє розвитку самостійного мислення.

Моя підготовка до кожного уроку розпочинається з поставлених цілей: навчити правильно вимовляти  і читати нові слова ; розвивати вміння вести бесіду за темою. 

 


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень