A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сколівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 імені Стефанії Вітрук

досвід роботи вчителів

Дата: 05.11.2020 10:01
Кількість переглядів: 566

Небелюк Ірина Мирославівна

Проблема, над якою я працюю: “Застосування інтерактивних методів на уроках історії з метою розвитку творчої активності учнів”

Мета моєї педагогічної діяльності:

    Самовдосконалення  особистості вчителя і учня через пізнання нового; постійний педагогічний пошук оптимальних прийомів та методів навчання з метою формування моральних цінностей учнів на уроках історії.

     Моє завдання:

    Створити умови для формування моральних цінностей та орієнтирів особистості для входження у сучасне суспільство; моральної культури і культури поведінки учня через застосування інтерактивних методів навчання.

       Інтерактивне навчання, елементи якого, я впроваджую в свою роботу,дають можливість зрозуміти взаємозв”язок між подіями, аналізувати, мати свою думку, вміти аргументувати і толерантно вести диспут.
Учням дуже подобаються ігри на уроках історії (вікторини, ігри-змагання,ігри-подорожі…)

            На уроках я застосовую рольові ігри, роботу в парах, в групах,моделювання ситуацій, спільне вирішення проблем.

   Також я використовую систему EDU-SCRUM.Інноваційність цієї системи в тому, що це система навчання, в якій відповідальність за освітній процес передається від учителя до учнів.Важливим в системі є Фліп, тобто скрам-дошка.За допомогою неї розписуються набір завдань і робіт, які команда учнів повинна виконати в даному спринті.

   Таким чином, використання інтерактивних  методів , нової методики SCRUM дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватися, співпрацювати, відстоювати свою позицію. 

 

Шунькова Юлія Василівна

Тема над якою працюю: «Ігрові методи як засіб активізації пізнавальної активності на уроках англійської мови»

Основні завдання:
- розвивати творчі здібності;
- творче та логічне мислення;
- творчий потенціал;

- уміння критично мислити;
- прищеплювати інтерес учнів до іноземної мови як засобу спілкування;

- застосування методів навчання та виховання, що стимулюють творчість, дослідництво, - - креативність, самостійне мислення
- мати теоретичні знання та практичні вміння у сфері процесу спілкування, здатність створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі;

- завжди творчо підходити до будь-якої справи, самовдосконалюватися, відходити від стереотипів;
- підводити учня до успіху, давати можливість відчути радість досягнення мети.

Усе це вимагає від сучасного вчителя здійснити перехід від «запихання» учня готовими знаннями до свідомого й вмотивованого навчання, нерозривно пов’язаного із саморозвитком особистості. Сьогодні у новому світі освітніх технологій вже спрацьовує формула: «HI-TEACH= HiTeach (високі технології + освіта). Ось чому серед головних компетенцій людина майбутнього повинна мати досконалі знання з іноземних мов, щоб вільно себе почувати у глобалізованому світі і не мати обмежень у своїй професії через не володіння іноземною мовою. Для розвитку пізнавального інтересу використовую поєднання різноманітних форм і методів включення учнів у пізнавальну діяльність: дискусійний метод, метод ігор, метод проектів, використання мультимедійних технологій, проведення нестандартних уроків. В своїй роботі часто використовую ігрові методи, які допомагають навчити учнів вживати мовні зразки, створити природну ситуацію для закріплення вивченого, розвивати мовну творчу активність учнів, тренувати учнів у вживанні лексики.
             Маючи досвід навчання дітей англійської мови різного віку, володію вмінням знаходити індивідуальний підхід до  кожного учня, враховуючт особливості сприйняття та відтворення засвоєної дітьми інформації. В методиці навчання зосереджую свою увагу на ігровій діяльності. Опираючись на той багаж знань, котрий я отримала за попередні роки роботи в школі, звикла досягати поставлених цілей у навчанні дітей, знаходячи спільну мову з ними шляхом проектування спільної мети, а саме отримання максимального задоволення від навчального процесу. Рішуча, не боюсь труднощів, тому часто беремо участь у різних проектах ( GoCamp). 

Федів Марія Ярославівна  

Завдання: Сприяти розвитку англомовної граматичної компетенції учнів середньої школи;

Закріпити та тренувати засвоєнні граматичні структури;

Цілі: Досягнення учнями такого рівня граматичної компетенції,який був би достатнім для здійснення спілкування в усній і письмовій формах у межах комунікативних сфер.

Опис: Одним із інноваційних технологій,вважаю метод  проектів ,як спосіб розвитку  творчості ,самостійності  і пізнавальної діяльності.Саме такий метод сприяє розвитку самостійного мислення.

Моя підготовка до кожного уроку розпочинається з поставлених цілей: навчити правильно вимовляти  і читати нові слова ; розвивати вміння вести бесіду за темою. 

Диркавець Наталія Степанівна

Працюю над темою « Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках іноземної мови»

Завдання та цілі :

  • навчити учнів планувати свою інформаційну та інноваційну діяльність, здобувати знання самим, сформувати творчий підхід до використання знань на практиці;
  • формувати в них уявлення про різноманіття культур у світі, виховувати позитивне ставлення до культурних розходжень, що сприяють прогресу людства та служать умовами для самореалізації особистості;
  • створювати умови для інтеграції учнів у культури інших народів;
  • формувати та розвивати вміння й навички ефективної взаємодії з представниками інших культур;
  • виховувати учнів у дусі миру, терпимості, гуманного міжнаціонального спілкування.

Досвід роботи

З 1999 року працюю вчителем іноземних мов. Нагороджена Грамотами  «За досягнуті успіхи в навчанні та вихованні учнівської молоді» відділом освіти Сколівської районної державної адміністрації(2006р.) та  Головним управлінням освіти і науки Львівської облдержадміністрації( 2011р.)

  1. Методична діяльність.

Участь у семінарах МО дають можливість не лише познайомитись з роботою колег, підвищити свій професійний досвід, а й поділитися  власним досвідом з іншими( доповіді, семінари, взаємовідвідування уроків, голова ШМО, член журі І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з німецької мови, член творчої групи вчителів МО округу)

Тренінг для вчителів іноземних мов  району «Використання смартфонів та планшетів на уроках іноземної мови».

  1. Самоосвіта,

Участь у тренінгах, навчання на освітніх платформах «Ed Era» «Prometheus», « На урок» та практикування набутих знань на уроках іноземних мов.

  1. Позаурочна діяльність

  Проведення вікторин, «Знавці німецької мови», виховні заходи, англомовний табір «Rainbow»

  1. Новітні інтерактивні технології
  2. Сертифікати професійного росту
  • Платформа «Уміти»: Орієнтуватись в хмарних сервісах Microsoft Office 365 для освіти; Організовувати змішане навчання; Використовувати планшети і смартфони у навчанні.
  • Ed Era: Онлайн-курс для вчителів початкових класів ; Англійська мова. Морфологія, ІЗІ ЗНО. Англійська мова, Домедична підготовка.
  • На Урок: Диплом учасника конкурсу «Вчительська десятка» січень 2019; «Фантастична п’ятірка» березень 2020, «Фантастична п’ятірка» квітень 2020, Грамота за активне поширення педагогічного досвіду. Сертифікація з функціоналу онлайн-тестів «На Урок» :Сертифікат базового рівня ,Сертифікат рівня «Практик»
  • Teilnahmebestätigung für Natalja Dyrkavets
  • Titel: Erfolgreich Lesen lernen und Kinder für das Lesen begeistern mit der Jo-Jo Fibel
  • Thema: Die Jo-Jo Fibel ist eine gut strukturierte Fibel mit intensiver Silbenarbeit, die allen Kindern einen sicheren Lesestart ermöglicht. Die Lesetexte knüpfen an die Lebenswelt der Kinder an.
  • Online Zeit: 04.05.2020 von 17:00 Uhr bis 18:00 Uhr
  • Prometheus:Медіаграмотність для вчителів, Дизайн-мислення в школі, Протидія  та попередження булінгу (цькування) в школі.

Сайт вчителя: nimetska-mova.5.webnode.com.


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень