A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сколівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 імені Стефанії Вітрук

Основні принципи виховання

Основні принципи виховання

Ставлення особистості до суспільства і держави

Ставлення особистості до культури, мистецтва та історії

Ставлення особистості до природи

Ставлення особистості до праці

Ставлення особистості до людей

   Ставлення особистості до себе

 

Пріоритетні завдання

Педагогічний колектив вважає важливим для себе реалізацію наступних ідей:

Ідея розвитку

Головний зміст педагогічного процесу — розвиток учня, його творчої індивідуальності освітньому процесі та на додаткових освітніх маршрутах. Ідея розвитку має на меті і розвиток особистості педагогів і педагогічної системи в цілому.

Ідея творчості

Творчість розглядається як універсальний механізм розвитку особистості, що забезпечує механізм її входження у світ культури і засвоєння способів існування у сучасному світі. З метою реалізації цієї ідеї створюється атмосфера, що стимулює всі суб'єкти навчально-виховного процесу до творчості.

Ідея співпраці

  Ґрунтується на партнерських стосунках суб'єктів виховної системи. Спільна праця дітей і дорослих забезпечує творчу позицію кожного на всіх етапах колективної життєдіяльності від мети до результатів.

Ідея відкритості

  Школа відкрита для широких соціальних зв'язків із творчою інтелігенцією, представниками науки, громадських організацій,

творчих об'єднань. Ідея відкритості полягає у тому, що не дитина адаптується до умов, а умови проектуються з адаптацією на особистість дитини.

  Виховна система являє собою цілісний соціальний організм, який функціонує за умов взаємодії головних компонентів виховання і має такі інтерактивні характеристики,як спосіб життя колективу, його психологічний клімат. Виховна система школи охоплює весь педагогічний процес, об'єднуючи навчання, позакласну зайнятість дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи. Виховна система створена  всіма учасниками освітнього процесу - учителями, дітьми, батьками. У процесі їх взаємодії сформульовані цілі і завдання, визначаються шляхи її реалізації, організовується різноманітна діяльність.

      Тема

Виховання особистості школяра на засадах християнської моралі

Головна мета:

  • Виховання свідомого громадянина України, який поважає історичне минуле свого народу і толерантно ставиться до культурних та національних здобутків інших народів.
  • Формування творчої особистості, здатної до самореалізації та самовдосконалення.
  • Створення умов для соціалізації учнів, утвердження їх як особистостей.

Завдання:

Сприяння формуванню свідомого ставлення дитини до свого здоров'я як

  • основи розумового, фізичного, трудового і морального розвитку.
  •  Допомога учням в освоєнні цінностей суспільства, в якому вони живуть.
  • Надання особистості широких можливостей вибору індивідуальності траєкторії  розвитку і способів самореалізації.
  • Організація виховного простору через органи учнівського самоврядування.

Зміст виховання

Виходячи з мети і завдань, у школі створюється таке виховне середовище, яке надає кожному учню можливість вибору різних видів занять і творчої діяльності, що відповідають особистим потребам. 

Виховання  Види діяльності 
Розумове  Інтелектуальна 
Громадянське  Пізнавальна 
Морально-правове Трудова 
Військово-патріотичне  Художня 
Екологічне  Фізкультурно-оздоровча
Естетичне Творча 
Фізичне  Пошуково-краєзнавча
Трудове  Суспільно-корисна
Проорієнтаційне  

 

Напрями виховання

1.Інтелектуально-пізнавальний процес 

  • Інтелектуальні ігри
  • Тематичні  тижні, декади
  • Тести щодо виявлення пам'яті, уваги
  • Турніри знавців

 

2. Удосконалення психічних процесів

  • Тести на розвиток креативності, виявлення мотивації до навчання

 

3.Формування ідеалів життя

  • Ігри, тренінги
  • Групові форми роботи
  • Рольові ігри
  • Участь у військово-спортивній патріотичній грі              « Сокіл»«Джура»

 

4.Робота з естетичного виховання

  • Виставки
  • Зустрічі
  • Конкурси
  • Заняття у гуртках естетичного циклу у позаурочний час


5.Формування здорового способу життя

  • Виховні години
  • Тематичні бесіди
  • Тренінги
  • Спортивні змагання
  • Зустрічі з медичними працівниками
  • Співпраця з центром соціальних служб для молоді, службою у справах дітей


б. Розвиток  творчості  учнів

  • Вибори шкільного учнівського парламенту
  • Конкурси
  • Вечори відпочинку
  • Турніри КВН
  • Родинні свята 
  • Заняття у клубах, гуртках
  • Участь у Всеукраїнських та регіональних конкурсах учнівської молоді 7.Робота з батьками та громадськістю
  • Вибори класних батьківських комітетів, ради школи та піклувальної ради
  • Відвідування сімей
  • Проведення батьківських зборів, консультацій
  • Педагогічний та юридичний батьківський всеобуч                                                                      8. Методична робота
  • Консультації психолога
  • Організація самоосвітньої діяльності класних керівників
  • Робота в бібліотеці, огляд методичної літератури
  • Виступи на педрадах
  • Вивчення нових технологій у виховному процесі
  • Участь у роботі творчої групи класних керівників , діагностика виховного процесу

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень