Проєкт "Моя суперсила"
Сьогодні у межах проєкту "Моя суперсила" на уроці англійської мови вчитель Кіричук Іванна Михайлівна провела захопливу вікторину на тему "I can...I know..." (,,Я вмію...Я знаю...). Учні другого класу продемонстрували свої знання та вміння в англійській мові через цікаві завдання та запитання.
Під час вікторини діти відповідали на питання про свої вміння та знання, виконували завдання на вимову слів, складали речення та розповідали про свої улюблені заняття. Вони активно спілкувалися англійською мовою та показували свою впевненість у власних здібностях.
Цей урок був не лише корисним для розвитку мовлення, але й заохочував учнів виявляти ініціативу та впевненість у собі. Вікторина створила позитивну атмосферу та допомогла кожному учневі відчути радість від вивчення англійської мови.
Іванна Михайлівна на занятті розвивала різні компетенції учнів через цікаві завдання та вікторину, яка проводилася між двома командами "Bees" (бджілки) та "Flowers" (квіти). Перемогла команда "Flowers", але всі учасники отримали можливість показати свої знання та вміння.
На завершення уроку, всі учні отримали сертифікати та похвальні слова за активну участь та старанність. Вони відчули себе впевненіше у своїх можливостях та готові до нових викликів у вивченні англійської мови.
На уроці англійської мови з використанням вікторини на тему "I can...I know..." (,,Я вмію...Я знаю...), проводились різноманітні завдання для учнів, можна виділити кілька інноваційних аспектів:
- Інтерактивні завдання: Вікторина створювала можливість для активної участі учнів у процесі навчання. Інтерактивні завдання, такі як "Numbers", "Зайве слово у рядку", "Riddles" та "Animation", сприяли залученню уваги учнів та активному взаємодії.
- Використання технологій: Завдання "Animation" включало в себе використання відеоматеріалів для стимулювання мовленнєвих навичок учнів. Це дозволило зробити урок більш цікавим та захоплюючим для дітей.
- Командна робота: Робота у двох командах "Bees" та "Flowers" сприяла розвитку навичок співпраці та комунікації серед учнів. Це допомагало створити сприятливу атмосферу для взаємодії та взаємопідтримки.
- Розвиток різних типів навичок: Вікторина включала завдання на розвиток різних типів навичок, таких як математичні, лексичні, мовленнєві, граматичні та загальні мовні навички. Це сприяло комплексному розвитку учнів
- Інноваційність полягала в тому, що він сприяв активному залученню учнів до навчального процесу, розвитку різних навичок та сприянню співпраці та комунікації серед учнів. Молодці !