A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сколівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 імені Стефанії Вітрук

досвід роботи вчителів

Дата: 05.11.2020 13:18
Кількість переглядів: 125

Гаврилів Марія Миколаївна

Тема «Формування творчої особистості учня в процесі навчання математики»

Завдання та цілі:

  • всебічно розвивати особистість,здатну до ефективної соціалізації та творчої самореалізації;
  •  мотивувати досягнення учнів  у процесі творчої діяльності;
  • розвивати творчу самостійність та ініціативність кожного учня;
  • навчити учнів визначати,розуміти, а потім самостійно ставити перед собою завдання;
  • вчити учнів використовувати найраціональніші способи роботи,які сприяють успішному оволодінню матеріалом;
  • формувати в учнів навчальні мотиви,пізнавальний інтерес,бажання вчитися, відповідально та свідомо ставитися до процесу навчання. 

Дидів Світлана Михайлівна

Проблема: «Компетентісно-орієнтоване навчання інформатики».

В своїй роботі я працюю  над розвитком логічного мислення учнів, творчих здібностей, умінням критично мислити. Всі ці завдання я реалізую шляхом використання елементів розвиваючого навчання на уроках інформатики і інформаційних технологій. Для цілеспрямованого і постійного розвитку творчих можливостей учнів необхідно, щоб організаційні методи,  форми та засоби навчання відповідали цілям і задачам навчально–творчої діяльності.

Творчі здібності, як і інші здібності людини, вимагають постійного тренування. Завдання вчителя – збудити здібності своїх учнів, виховувати в них сміливість думки і впевненість у тому, що вони виконують кожну практичну роботу, у тому числі і творчого характеру.

Основною метою реалізації компетентнісного підходу під час вивчення інформатики є: розкриття ролі та можливостей інформатики у пізнанні та описанні реальних процесів і явищ дійсності; здатность сформувати знання, уміння і навички, необхідні дня раціонального використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час розв'язування задач, пов'язаних з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням, передаванням; ознайомення учнів із роллю нових інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному виробництві, науці, повсякденній практиці, з перспективами розвитку комп'ютерної техніки; розвиток умінь працювати на комп’ютері і використовувати засоби нових інформаційних технологій; пошук і використання додаткової навчальної інформації, критичне оцінювання здобутої інформації та її джерел, виокремлювання головного, вміння аналізувати, робити висновки, використовувати отриману інформацію в особистому житті тощо

   Головне завдання – зацікавити учнів, дати можливість самостійно творити, а це приведе до захоплення предметом, а в подальшому до глибоких і свідомих знань. 

 

                                                   Сніцаренко  Галина Петрівна  

 

Тема

«Формування ключових компетентностей здобувачів освіти засобами новітніх технологій на уроках математики».

Мета:

  • визначення місця та ролі новітніх технологій при формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках математики;
  • розробка методики  їх використання під час вивчення математики, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів, їх самостійності у навчанні;
  • розвиток особистості здатної до самовдосконалення і самореалізації.

Завдання:

  • вивчити нормативно-правові документи, науково-педагогічну літературу, опрацювати науково-методичну літературу та матеріали передового педагогічного досвіду з обраної теми;
  • вивчити фактори, що сприяють розвитку ключових компетентностей учнів на уроках математики;
  • теоретично обґрунтувати доцільність використання у освітньому процесі новітніх технологій навчання, визначити методичні засади їх впровадження;
  • розкрити роль та можливості математики у пізнанні та описанні реальних процесів і явищ дійсності, забезпечення усвідомлення математики як універсальної мови природничих наук та органічної складової загальної людської культури;
  • розвивати пізнавальну активність школярів, просторову уяву, обчислювальні навички, творче, логічне та критичне мислення;
  • розвивати здатність чітко та аргументовано формулювати і висловлювати свої судження, комунікативні здібності;
  • розвивати уміння працювати з підручником, опрацьовувати математичні тексти, шукати і використовувати додаткову навчальну інформацію, критично оцінювати отриману інформацію та її джерела, виокремлювати го­ловне, аналізувати, робити висновки, використовувати отриману інформацію в практичній діяльності;
  • забезпечити оволодіння учнями математичною мовою, розуміння ними математичної символіки, математичних формул і моделей як таких, що дають змогу описувати загальні властивості об’єктів, процесів та явищ;
  • формувати здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження, застосовувати математичні методи у процесі розв’язування навчальних і прикладних задач, використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів;
  • формувати вміння і навички щодо самостійного пошуку методів розв’язування задач, оцінювання правильності та раціональності знайденого розв’язку;
  • формувати інтерес до пошукової діяльності та вивчення математики в цілому.

Успішність особистості у сучасному житті повною мірою залежить від володіння нею предметними та ключовими компетентностями, сформованість яких напряму відповідає здатності учня застосовувати отримані знання не лише в навчальних, а і в реальних життєвих ситуаціях. Виходячи з сучасних реалій та потреб суспільства, людина повинна вчитися практично все своє життя, бути активною, адекватно сприймати всі зміни, вміти здобувати нові знання та використовувати їх у житті так, щоб не просто виживати, а жити повноцінним  життям, реалізовувати всі свої здібності.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень