тренінг "Формувальне оцінювання"
#Платформа_освітніх_ініціатив
У межах місячника педагогічної майстерности Олена Михайлишин провела тренінг «Формувальне оцінювання». Метою його було розкрити суть формувального оцінювання, визначити його позитивні й негативні сторони .
Учасники тренінгу були активними , під час кола налаштувань мали можливість усвідомити, що краще – ОЦІНЮВАТИ чи ЦІНУВАТИ? Разом з’ясовували, у чому полягає різниця між формувальним та традиційним оцінюванням; причини виникнення потреби у зміні системи оцінювання. Практичні завдання « Ніж і виделка» та «Квіточка» дали можливість вчителям відчути себе у на місці учня і зрозуміти усю важливість поєднання формувального та традиційного оцінювання. Учасники тренінгу разом визначали принципи формувального оцінювання, освітні потреби учня та ризики.
У підсумку Олена Михайлишин зазначила, що формувальне оцінювання не повинне відбуватися у супротиві до традиційного, а поєднання обох систем дасть можливість спонукати учнів до саморозвитку та самореалізації. У невимушеній атмосфері тренінгу звучали цікаві думки та пропозиції . Завершили зустріч гарним настроєм та напрочуд схвальними «телеграмами».