Декада майстерності
"У грі є така сама велика відповідальність, як і в роботі, - звичайно, у грі хорошій,правильній." А.С.Макаренко
В.О. Сухомлинський писав, що без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку, порівнював гру з величезним світлим вікном, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє, з іскрою, яка запалює вогник допитливості. Отже, стараймося, щоб гра не була епізодом, а проходила б крізь усе життя дитини. Бо гра – це є творчість, гра – це є праця, а праця – шлях дітей до пізнання світу. Фразеологія - скарбниця спостережливості й мудрості народу. У фразеологізмах виявлено його спосіб мислення та світосприйняття. Під час проведення туpнiру , в якому змагалися дві команди ʼʼКум королюʼʼ та «Маги й чародійники» -, діти зробили висновок про те , що фразеологія -цікава наука! Учасники команд збирали фразеологізми , які були розсипані як окремі слова, взяли участь у математичному кросі , за допомогою довідки відновлювали фразеологізми давньогрецької міфологіі , підбирали слова -синоніми до поданих фразеологізмів. Перемогла дружба! У процесі гри в учнів 6 класу вироблялась звичка зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу, волю. Захопившись грою, діти не помічали того, що навчаються, і долучаються до активної діяльності .Кожен мав свою роль , з якою справився чудово! Пишаюсь вами, дорогі шестикласники!