A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сколівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 імені Стефанії Вітрук

Новини

Дата: від до Скинути

Компас-GPS

Шкільна спільното, запрошуємо усіх взяти участь у крутому, креативному проєкті "Компас-GPS"

11:21 06.02.2024

Декада майстерності з Kahoot!

Сучасний світ розвивається надшвидкими темпами: нещодавно тільки з’явився мобільний зв’язок, а сьогодні ми можемо розраховуватися в магазинах без допомоги банківської картки. Час змінюється, змушуючи розвиватися і нас. Раніше для вивчення будь-якого предмета в школі достатньо було мати підручник, дошку, крейду і зошит. Поступово з плином часу з’являлися нові методики, які робили уроки більш сучасними і цікавими. Діти змінюються, а разом з ними в ногу з часом намагаються іти і вчителі. Предмет «українська мова» не є винятком. Адже задача педагога – навчити грамотно висловлювати свої думки, оформлювати їх у письмовому вигляді, вміло користуватися набутими знаннями та бути гордим з того, що володієш рідною мовою на високому рівні. Молодь сьогодні є досить активною: дописи в соціальних мережах, блогерство, створення хештегів – стають сучасними мотиваційними засобами для кращого вивчення української мови. Саме використання онлайн-ресурсів на уроках української мови ілюструє учням, що вивчення рідної мови також може бути цікавим та сучасним. Молодці!

11:00 06.02.2024

Декада майстерності з Kahoot!

На уроці фізики одинадцятикласники досліджували принцип дії компаса. Він заснований на взаємодії магнітного поля постійних магнітів компаса з горизонтальною складовою магнітного поля Землі.

10:27 06.02.2024

Тиждень інформатики 2024

ПОСІБНИКИ, ЯКІ МОН ПРОПОНУЄ ВИКОРИСТОВУВАТИ БАТЬКАМ І ПЕДАГОГАМ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ БЕЗПЕЧНОМУ КОРИСТУВАННЮ ІНТЕРНЕТОМ: 1.Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків. 2.Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник. 3.Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с. 4. Пам’ятка для батьків "Діти. Інтернет. 5.Мобільний зв’язок", розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі. 6.Посібник Ради Європи "Свобода вираження поглядів та інтернет". 7.Навчально-методичний посібник "Керівництво із соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в інтернеті" 8.Методичні рекомендації до використання в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти навчально-методичного посібника та робочого зошита „Інтернет, який ми хочемоˮ (the Web We Want) 9.Дізнайся про свої права в цифровому середовищі. 10.Попередження та протидія КІБЕРБУЛІНГУ в дитячому середовищі України 11.Запобігаємо кібербулінгу змалечку

10:00 06.02.2024

Бережімо природу 3 клас 2024

На уроках ЯДС учні 3 класу працювали над міні-проєктом.Заочно мандрували природними зонами,зокрема заповідником "Єланецький степ",що розташований на території Єланецького та Новоодеського районів Миколаївської області.Особливе захоплення у дітей викликали бізони: швидкі та велетенські тварини,що легко переносять холод та ведуть стадний спосіб життя.Символом миру вважається лелека,у даному випадку -чорний.Він веде потаємний спосіб життя,харчується рибою,жабами,близька присутність людини викликає завжди у птаха пересторогу.

09:54 06.02.2024

Година християнського виховання 2024

Дякуємо отцю, Олегу Цимбалюку, за цікавий урок . Він запамʼятається учням надовго. “…в притчах Ісус говорив до людей, і без притчі нічого Він їм не казав, щоб справдилось те, що сказав був пророк, промовляючи: Відкрию у притчах уста Свої, розповім таємниці від почину світу! Тоді відпустив Він народ і додому прийшов. І підійшли Його учні до Нього й сказали: Поясни нам притчу» (Мт. 13, 34–35). Христові притчі мають неперевершену педагогічну цінність і завжди є і будуть актуальними для навчання та виховання особи на всіх етапах її життя. Як за часів Ісуса Христа, так і сьогодні — читаючи, слухаючи, вивчаючи та роздумуючи над цими притчами у кожній з них читач, учень знайде і пізнає глибоку правду про Бога, про Царство Боже, про своє покликання і запрошення до участи в тому. Ісус Христос навчав народ уживаючи загальновідому для того часу методу притч – оповідання, яке ґрунтується на життєвих ситуаціях та конкретних подіях. Ісус – Учитель, Педагог, знав як промовити до серця кожного слухача, незважаючи на його високий інтелектуальний, соціяльний статус. Кожен, хто слухав Його притчі, бачив в них своє життя, отримував конкретне і практичне вчення про Царство Боже, про потребу навернення – зміни свого життя, про правильне ставлення до Бога та до ближнього. Ісусові притчі відрізняються від будь-якого простого оповідання. Це Слово Боже, яке завжди є „живе і діяльне”. Ісус, промовляючи до народу за допомогою притч, об’являє найглибші істини про Бога Отця, про Його присутність і божественну дію у Всесвіті, про Його Царство, яке є посеред народу, росте і дає плоди не дивлячись на чималі перешкоди (Мк. 4, 1–8), про покликання і гідність людини як образу і подоби Божої, про її покликання до повноти життя у Ньому (Ів. 10, 10) та про те, як потрібно жити, щоб бути учасником Царства Божого, до якого кожна людина є створена і покликана.

09:00 06.02.2024

Тиждень інформатики 2024

У рамках Тижня інформатики учні 5 класу з цікавістю переглянули мультфільм "Хаппі та її суперсила", який присвячений темі безпечного користування інтернетом.

11:00 05.02.2024

Компас-GPS "саспенс - творча робота 11 класу"

Сьогодні ми вчилися писати саспенс. Що це таке? То особливий стан тривоги, хвилювання, напруження, що постійно зростає. У літературі — художній ефект, що має схилити читача до переживань. Учні 11 класу спробували себе в ролі письменників. Під час уроку з української літератури діти намагались створити такі тексти, котрі мають викликати в читача стан тривожного очікування. До речі, творили ми в межах проєкту “Компас — GPS”. Важлива умова - пов’язати саспенс з компасом. Що з цього вийшло? Читайте та переглядайте, бо ми ще й відео змонтували. “Блукаючи темним лісом, вона побачила якийсь відблиск у кущах. Здивувалась. Повільно підійшла до дивного предмета. Нахилившись, узяла до рук округлий предмет. Тільки - но збиралася роздивитися його, як раптом відчула чийсь погляд на собі. Затиснувши в руках компас (а це був саме він), спокійно повернулася спиною до темної гущавини. Перед нею стояв чоловік. Він дивився на неї, а вона не могла й поворухнутися. Тіло начебто перестало функціонувати. Тиша так тиснула на мізки, що, здавалось, її голова трісне. Все наче завмерло. Тільки він і вона в густій темряві. Вона відчувала, як кров гусне в її судинах…” “ Спускаючись сходами в холодний сирий підвал, дівчина зачепилась за старий дерев'яний стілець з якого щось впало. Коли вона присіла навпочіпки, щоб подивитися що це, то побачила розбитий компас. Дівчина здивувалась несподіваній знахідці. Увімкнула кишеньковий ліхтарик, але він раптом згас. “Треба було купити батарейки”,- зітхнула сама до себе. Глипнула крізь закіптюжене скло - на небі яскравів місяць, визираючи із - за хмар. Вона не встигнула добре рроздивитися компас : у брудній шибці побачила чорний високий силует, який спостерігав за нею…” “У північному лісі, в якому, здавалося, зупинився час, група подорожніх знайшла старовинний компас. Люди, загублені серед лісових нетрів, шукали порятунку. Вони сперечалися між собою та ніяк не могли визначити, куди їм рухатися. Все ж вирішили йти за компасом. Минула година. Під час чергового перепочинку туристи зрозуміли, що тупцюють на одному й тому самому місці. Мало того, найстарший чоловік з їхньої команди зник. Сутінки ставали все глибшими, а зоряне небо ховалось за рясними хмарами. Загублені боялись, але не втрачали надії. Вони ще не знали, що приречені…Залишитися тут”. “ У 1975 році в лабіринті старого замкового палацу, стіни якого ховають багатовікові таємниці, зібралися люди. Вони сперечалися, галасували й передавали з рук у руки старий компас. Врешті, один чоловік не витримав напруги й зненацька пожбурив затертий дороговказ до стіни. Компас розлетівся на друзки. Люди завмерли. Не тому, що втратили останню надію вибратись з лабіринту, ні. Тому що двері до нижчого підземелля відчинились і перед ними постала якась дивна сутність…Кожен із присутніх у тій примарі бачив себе…” “ Місяць уповні кидав тьмяне світло на дорогу. Дівчинка стояла на роздоріжжі. Раптом з лісу вийшов чоловік. Дівчинка злякалась і побігла до цвинтаря. Старі кам’яні хрести на могилах здивовано дивились на неї. Вона чула кроки за собою. Не встигла й скрикнути, як ЩОСЬ наздогнало її. Останнє, що вона бачила - вороння над хрестом, на якому гойдався компас”. “ Хлопці зрозуміли, що компас вказує неправильний напрямок. Вечоріло. Друзі вирішили залишитися в покинутому селищі (все одно краще, ніж просто неба), й одразу почали шукати якийсь будинок. Повечерявши, швидко поснули. Раптом Лукас прокинувся від шуму, що долинав з другого поверху. Спальник Томаса був порожній, а на горі чулося якесь вовтузіння. спочатку йому навіть здалося, що плаче дитина. Лукас тихо підіймався сходами, врешті він опинився перед дверима кімнати, з котрої вже досить ясно чув дивні звуки. Серце калатало, наче хотіло вискочити з грудей, у скронях аж боліло з напруги. Тремтячою рукою Лукас ухопився за клямку…”

10:33 05.02.2024

Зоряний шлях 2024

Всіх учнів нашого навчального закладу запрошуємо до участі в заході «Зоряний шлях-2024»! 

10:00 05.02.2024

Щотижнева хвилина мовчання

Вже стало доброю традицією в освітньому закладі розпочинати робочий тиждень із хвилини мовчання та виконання гімну. Вшановуємо світлу памʼять хвилиною мовчання та виконанням Державного гімну України.

08:40 05.02.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень